Muut markkinointiratkaisut

Hyödynnä kattavasti muun medianäkyvyyden lisäksi myös kuluttajamarkkinoinnin tarjoamat monipuoliset vaihtoehdot. Kuluttajille suunnatuilla mainostoimenpiteilla on mahdollista tavoittaa kuluttajia myös kohdennetulla viestinnällä.

Kysy lisää mediamyynnistä

 

hyödynnä kuluttajien kontaktointi

Näytekampanja on Etelä-Suomen Sanomien kampanja, jossa yhteistyökumppani tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden tilata Etelä-Suomen Sanomat (paperi + digi) kahden viikon ajaksi veloituksetta ja seurata samalla kumppanin omaa ilmoittelua lehdestä. Kampanjan avulla yhteistyökumppani voi kustannustehokkaasti tavoittaa asiakkaat, joita kumppani ei lehden avulla tavoita. Kampanjaesite jaetaan noin 36 000 Etelä-Suomen Sanomien ydinlevikkialueella sijaitsevaan ei-tilaajatalouteen Lahdessa, Asikkalassa, Orimattilassa, Hollolassa ja Nastolassa.

Etelä-Suomen Sanomat laskuttaa yhteistyökumppanilta tilaukset kampanjan päättymisen jälkeen 85 % alennuksella vastaavan tilausjakson normaalihinnasta. Yhden tilauksen hinta yhdistelmätilauksena 2,53 €/kpl ( + alv. 24 %) ja digilehtitilauksena 0,88 € ( + alv. 24 %).

Näytekampanja on optimaalinen kanava kuluttajien tavoittamiseen esim. ennen suurta kaupallista lähtöä. Näin yhteistyökumppani varmistaa näkyvyydelle mahdollisimman kattavan lukijamäärän.

Näytekampanjaan on mahdollista liittää myös tapahtumamarkkinointinäkyvyys: Etelä-Suomen Sanomat jalkautuvat yhteistyökumppanin liiketiloihin tai toteuttavat tapahtumayhteistyötä yhteistyökumppanin kanssa.

Tavoita alueen kuluttajat Mediatalo ESAn monikanavaisen mainonnan lisäksi yhteistyöpromootion keinoin. Mediatalo ESAn kanssa yhteistyössä toteutetun promootion vahvuudet ovat olemassa olevien ja potentiaalisten asiakkaiden tavoittaminen alueen tavoittavimmilla medioilla,  yhteistyössä vahvan brändin kanssa toimiminen sekä promootiosisällön mielenkiinnon varmistaminen.

Esimerkki tapahtumayhteistyöstä
Yhteistyökumppanin kanssa järjestetään tapahtuma, jossa paikalla esim. julkkiskokki. Hän valmistaa ruokaa Etlarin eväiden resepteillä. Tapahtuma videoidaan Etelä-Suomen Sanomien verkkosivuille, paikalla radio sekä tapahtumasta näyttävää ennakkomainontaa Mediatalo ESAn medioissa.

Medianäkyvyyteen ja tapahtumaan voidaan liittää kuluttajan kontaktoiminen Mediatalo ESAn kuluttajamarkkinointikanavan kautta: sähköinen uutiskirje, näytekampanja ja  laskunväliliite.

Kysy lisää ja mietitään sopiva yhteistyöpromootio.

Lahtipassi on Etelä-Suomen Sanomien etuasiakkaiden asiakasohjelma, jossa kuluttajat saavat Lahtipassia näyttämällä edun yhteistyökumppanin palvelusta tai tuotteesta. 

Miksi mukaan Lahtipassiin?

  • Yhteistyökumppani saa perusilmoittelun lisäksi näkyvyyttä alueen vahvan brändin rinnalla
  • Suora kontakti yli 200 000 ostovoimaiseen kuluttajaan
  • Jatkuvat edut sitouttavat kuluttajat etua tarjoavaan yritykseen
  • Mahdollisuus asiakassuhteen monipuolistamiseen monikanavaisella mainonnalla
  • Verkkosivut opastavat etujen äärelle – näkyvyyttä ESS.fi:ssä
  • Päätä itse edun voimassaoloaika ja haluamasi näkyvyyspaketti
     

Tutustu Lahtipassi-sivustoon täältä